Doprava ZDARMA při nákupu nad 1000 Kč / 40 €

Doprava a platba

V rámci České republiky zasíláme zboží prostřednictvím České pošty a přepravní společnosti GLS. Nabízíme také možnost osobního vyzvednutí objednaného zboží ve výdejním místě v Praze 9 a v sítích výdejních míst Uloženka / DPD ParcelShop a Zásilkovna.cz.

Česká pošta (balík Do ruky, balík Na poštu), GLS
platba bankovním převodem
95 Kč Česká pošta GLS
Česká pošta (balík Do ruky, balík Na poštu), GLS
platba dobírkou
125 Kč
Uloženka
platba bankovním převodem
56 Kč Uloženka
Uloženka
platba dobírkou
86 Kč
Uloženka – DPD ParcelShop
platba bankovním převodem
56 Kč DPD ParcelShop
Uloženka – DPD ParcelShop
platba dobírkou
86 Kč
Zásilkovna.cz
platba bankovním převodem
56 Kč Zásilkovna.cz
Zásilkovna.cz
platba dobírkou
86 Kč
Osobní odběr
platba v hotovosti, bankovním převodem
zdarma  

 

  • Garance doručení balíku České pošty a GLS do druhého pracovního dne při objednávce do 12:00.
  • Při nákupu nad 1 000 Kč doprava zdarma.

 

Osobní odběr zboží

 

Výdejní místo:
Studio 51 s.r.o., Letňany Business Park, Toužimská 767/B2, Praha 9 [mapa]
Otevřeno pondělí – sobota od 8 do 19 hodin.

 

Platba bankovním převodem

 

Budete-li platit objednávku bankovním převodem, zboží odešleme po připsání úhrady na náš účet.

Fio banka: 2300055889/2010
Equa bank: 1015841288/6100
Česká spořitelna: 119601399/0800
Fio banka SK – pouze pro platby v EUR: 2700432938/8330

Variabilní symbol: číslo objednávky

 

Zásilková služba GLS

 

GLS je jedním z předních poskytovatelů zásilkových služeb v Evropě. Objednávky zasíláme po ČR a SR s prémiovou službou FlexDeliveryService, kdy GLS předem informuje příjemce o čase doručení balíku a následně nabízí široký výběr možností doručení.

GLS

Jakmile je objednané zboží připraveno k odeslání, příjemce obdrží e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující informace o připravovaném doručení balíku prostřednictvím GLS. Zpráva obsahuje všechny důležité údaje o balíku a částku za doručení na dobírku, kterou je třeba uhradit.

Ráno v den doručení zašle GLS příjemci druhou e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující tříhodinové časové okno pro doručení. Zpráva obsahuje i telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.

Jestliže první pokus o doručení neproběhne úspěšně, GLS automaticky zašle příjemci třetí e-mailovou nebo textovou zprávu, tentokrát s přímým odkazem na aplikaci GLS Delivery Manager. Tento online nástroj umožňuje příjemcům výběr z nejrůznějších možností doručení. Mohou si například vybrat nové datum pro doručení, zadat odlišnou adresu nebo přesměrovat balík do GLS ParcelShopu.

V případě potřeby GLS provede i třetí pokus o doručení. V tomto případě GLS znovu zašle příjemci informaci o připravovaném doručení prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy.

GLS FlexDeliveryService


Výhody pro příjemce

  • Informace o doručení prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy
  • Oznámení časového okna pro doručení
  • Snadno volitelné možnosti doručení
  • Flexibilní příjem balíků bez registrace – jednoduše a rychle online
  • Tři doručovací pokusy

Možnosti doručení

  • Doručení na tutéž adresu v konkrétní den
  • Doručení na novou adresu
  • Doručení po pracovní době mezi 17:00 a 20:00 (k dispozici pouze v regionech GLS dep)
  • Doručení do GLS ParcelShopu
  • Vyzvednutí v GLS depu
  • Udělení souhlasu s uložením (například u souseda)