Doprava a platba
V rámci České republiky zasíláme zboží prostřednictvím České pošty a přepravní společnosti GLS. Nabízíme také možnost osobního vyzvednutí objednaného zboží ve výdejním místě v Praze 9 a v sítích výdejních míst Zásilkovna.cz.
GLS platba předem |
95 Kč | ![]() |
GLS platba dobírkou |
130 Kč | |
Česká pošta (balík Do ruky, balík Na poštu) platba předem |
99 Kč | ![]() |
Česká pošta (balík Do ruky, balík Na poštu) platba dobírkou |
134 Kč | |
Česká pošta (Balík Do balíkovny) platba předem |
70 Kč | |
Česká pošta (Balík Do balíkovny) platba dobírkou |
105 Kč | |
Zásilkovna.cz platba předem |
59 Kč | ![]() |
Zásilkovna.cz platba dobírkou |
94 Kč | |
Osobní odběr platba v hotovosti, bankovním převodem |
zdarma |
- Garance doručení balíku České pošty a GLS do druhého pracovního dne při objednávce do 12:00.
- Při nákupu nad 1 000 Kč doprava zdarma.
Osobní odběr zboží
Výdejní místo:
Studio 51 s.r.o., Letňany Business Park, Toužimská 889/D3, Praha 9 [mapa]
Otevřeno pondělí – sobota od 8 do 19 hodin.
Platba bankovním převodem
Budete-li platit objednávku bankovním převodem, zboží odešleme po připsání úhrady na náš účet.
Fio banka: 2300055889/2010
Equa bank: 1015841288/6100
Fio banka – pouze pro platby v EUR: CZ4920100000002700432938
Variabilní symbol: číslo objednávky
Twisto Pay
Twisto Pay je platební metoda, díky které platíte až poté, co si zboží v pohodlí domova vyzkoušíte. Zboží vám zašleme domů a vy následně platíte pouze to co si ponecháte. Na úhradu máte celých 14 dnů. Všechny informace o platbě dostanete od Twista e-mailem. Vrácení zboží se řídí standardními obchodními podmínkami e-shopu. Služba je zcela zdarma a není třeba se nikde předem registrovat. Pouze pro osoby starší 18 let.
Zásilková služba GLS
GLS je jedním z předních poskytovatelů zásilkových služeb v Evropě. Objednávky zasíláme po ČR a SR s prémiovou službou FlexDeliveryService, kdy GLS předem informuje příjemce o čase doručení balíku a následně nabízí široký výběr možností doručení.
Jakmile je objednané zboží připraveno k odeslání, příjemce obdrží e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující informace o připravovaném doručení balíku prostřednictvím GLS. Zpráva obsahuje všechny důležité údaje o balíku a částku za doručení na dobírku, kterou je třeba uhradit.
Ráno v den doručení zašle GLS příjemci druhou e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující tříhodinové časové okno pro doručení. Zpráva obsahuje i telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.
Jestliže první pokus o doručení neproběhne úspěšně, GLS automaticky zašle příjemci třetí e-mailovou nebo textovou zprávu, tentokrát s přímým odkazem na aplikaci GLS Delivery Manager. Tento online nástroj umožňuje příjemcům výběr z nejrůznějších možností doručení. Mohou si například vybrat nové datum pro doručení, zadat odlišnou adresu nebo přesměrovat balík do GLS ParcelShopu.
V případě potřeby GLS provede i třetí pokus o doručení. V tomto případě GLS znovu zašle příjemci informaci o připravovaném doručení prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy.
Výhody pro příjemce
- Informace o doručení prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy
- Oznámení časového okna pro doručení
- Snadno volitelné možnosti doručení
- Flexibilní příjem balíků bez registrace – jednoduše a rychle online
- Tři doručovací pokusy
Možnosti doručení
- Doručení na tutéž adresu v konkrétní den
- Doručení na novou adresu
- Doručení po pracovní době mezi 17:00 a 20:00 (k dispozici pouze v regionech GLS dep)
- Doručení do GLS ParcelShopu
- Vyzvednutí v GLS depu
- Udělení souhlasu s uložením (například u souseda)