📯 Vyzkoušejte doručení na více než 2 000 poboček Balíkovny za akční cenu 39 Kč.
Registrace
Menu
Úvod Reklamace a vrácení zboží

Jak reklamovat nebo vrátit zboží

Na našem e-shopu najdete pouze zboží od ověřených výrobců. Nenabízíme nic, čemu bychom sami nevěřili. I přesto se může stát, že se nějaká závada objeví. Co teď?

Doporučujeme zboží hned neposílat k reklamaci, ale nejdříve nás kontaktovat, abychom se dohodli na postupu vedoucím k rychlému a snadnému vyřízení reklamace.

Chcete stornovat svou objednávku? Pokud jsme ji ještě nevyexpedovali, prosíme kontaktujte nás co nejdříve, nejlépe telefonicky, případně e-mailem.

Chcete zboží reklamovat?

Vyplňte prosím jednoduchý reklamační online formulář. Ozveme se vám zpět a domluvíme se na vhodném postupu. Pokud bude třeba poslat zboží k reklamaci, poskytneme vám zpětný přepravní štítek – nemusíte platit za poštovné.

I když máme na vyřízení reklamace ze zákona 30 dní od doručení, víme, jak takové čekání může být nepříjemné. Proto reklamace zpravidla vyřizujeme mnohem dříve!

Reklamovat zboží (uplatnit záruku)

Chcete vrátit nebo vyměnit zboží ve 14denní lhůtě od převzetí?

Rádi vám vyjdeme vstříc, ale má to svá pravidla. Spodní prádlo a erotické prádlo je z hygienických důvodů možné vrátit pouze nenošené, neznečištěné, se všemi originálními cedulkami a visačkami a v originálním obalu.

Splňuje váš produkt výše uvedené podmínky? Vyplňte prosím jednoduchý online formulář pro vrácení zboží. Ozveme se vám zpět a sdělíme, jak postupovat, aby byla vratka vyřízena rychle a bez potíží.

Vrátit zboží (odstoupit od kupní smlouvy)

Chcete se raději stavit osobně?

Není problém! Přineste zboží na naše výdejní místo v Praze 9 – Letňanech. Situaci se pokusíme vyřešit ihned na místě k vaší spokojenosti.

Bezproblémové reklamace

Další informace

Obchodní podmínky
Reklamační řád
Kontakt a adresa pro vrácení zboží

Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte.